please don't stop the rain.

lyssnar på min playlist som påminner mig mest om fredag. min allra första. den heter "these words" här under länkar.

är så hungrig att jag tror att jag konner svimma vilken sekund som helst. som tur är så är min pappa lite underbar och han ska strax beställa pizza! helt perfekt ju.

är lite ledsen för att jag inte har nån att gå med på min kompis spelning ikväll, men imorn kommer det bli askul! belle har fest, eller vad man ska kalla det. kommer bli grymt med alla tjejor. :)

har lite ångestbehandling med min engelska uppsats. den känns så tunn och jag vill bygga ut den lite. men jag har ingen aning om vad jag ska lägga till... well well. får trixa med den senare.

så det blir väl en hemmakväll ikväll, som de flesta fredagar. så tråkigt! otur alltså...

kram!
se till att ha det roligare än jag ska ha det ikväll.
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0