Cyber

Halloj!
sitter här och lyssnar på Spotify. önskar att jag hade premium, för jag stör mig verkligen på reklamen! särskilt reklamen för cybergymnasiet! har ni hört den?

-Syrran, ska vi spela?

-Hinner inte, måste kolla gymnasier, just nu är jag inne på cybergymnasiets hemsida.

-cybergymnasiet, har det det program du vill gå på?

-visst, de har 8 program och en massa kurser, verkligen mycket att välja på, snacka om valfrihet. kolla.

-coolt. men vadå sök och vinn?

-dom menar säkert att man vinner på att välja cybergymnasiet.

-något kaxit

-ha, jo, men det är faktiskt en tävling också, man ska leta efter saker på sajten för att vinna.

-jaha, det är som ett spel, får jag vara med?

så irriterande, särskilt eftersom de gör det med en så stor entusiasm (not...)!


Aja.

Hejdå
Sofia

Kommentarer
Postat av: WC

Haha. Den är verkligen irriterande.

2010-01-23 @ 03:34:35
URL: http://williamclemente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0