Jag har varit i alla städer.

Det är med skadeglädje som jag idag kan meddela att skolan har börjat igen. skadeglädjen i sig riktas mot alla som tycker att skolan är värre än vad jag tycker. jag tycker att det är okej, faktiskt. det är ju pluggandet som är det jobbiga, inte själva momentet att ta sig upp för att sitta på olika lektioner.
jaja. bara åtta veckor till sportlovet. inte mycket det! tänka sig, snart är jag klar med grundskolan! underbart!

Jag struntar i kläder & skor, jag ska ut i världens alla städer när jag blir stor!
Nice rim va? och så otroligt sant. man behöver så mycket färre kläder än man tror, resor har man ju för livet och dom behövs faktiskt på riktigt. man måste komma bort från allt ibland. så är det. så blir det. fan vad jag längtar!

så.. mycket mer har jag inte att säga. orkar inte ladda in bilder i datan nu.
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0