snurra min jord igen.

åh, måste gör som Lovisa gjort! kolla tillbaka på gamla facebook statusar alltså. here we go:

JC-modellen... lalala.

Jag: Du är kort för att vara kille.
WC: ...Jag är faktiskt spanjor!

Ser inte klok ut i min lillebrors wow-jocke-lurar.

Kommer gå så jävla fort... (that's what she said, hehe)

If there's only 30 seconds to mars, there's no need to stay over at a tokio hotel. and if today is a green day, i won't need my guns n' roses. if i panic at the disco, in the linkin park, maybe there's no need to rise against.

Man kan bara vara sig själv när man åker utomlands.

Är gnomer odödliga eller vad? :D

Hahaha... det var nog det.
Vi hörs!
/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0