Christmas.

Idag börjar Julen! fattar ni? IDAG. Jag tänker vara glad i 24 dagar i sträck (hehe, good luck chuck!). Värt ett försök. Och, btw...

jag vet att det inte alls var länge sen jag la ut en playlist, men det är ju 1a december för fan! Nu kommer jullistan! Jag kommer dock inte att slänga upp den bland länkar, för när julen är slut kommer det bara göra ont att radera den därifrån. Men jag kommer länka den lite då och då i mina inlägg. Här är då den första gången, hehe. Observera att förändringar kan tillkomma.

Christmas!

Enjoy, bara låtar på engelska dock. har lite svårt för svensk julmusik, om man inte sjunger dom typ i skolan eller så.

Puss, och glad december för fan!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0