clooney & hocker.

Snart helg! torsdagar och inte minst fredagar brukar ju vara galet chill. så det är bara najsiga delar av veckan kvar nu :)
Lyssnar på den här, mest för att George Clooney ser/såg sjukt bra ut (mest såg).


Man of constant sorrow.
orginalet är såklart bob dylan, men jag diggar clooneys röst på nåt sätt.. haha. anyways..

åh! på min playlist som heter Huckleberry finns det med en låt som heter Black Hole Sun, och nu hittade jag den just i den fantastiska Nicklas Hockers egen version. här. sjukt bra! hade nästan glömt hans röst. (var kanske inte så koncentrerad på sången under hans framträdanden i Idol...) ya know. lyssna iallafall! :)

puss på er, nu ska jag börja på en ny playlist, och skriva på en slags teknik... skrift? hehe.
ha det!
/SW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0