2009. Over n' out.

Fick återigen inspiration av Emma. Hon gjorde en "6x 2009" grej (kolla själva så fattar ni) och jag tänkte göra, typ, detsamma. Men ni känner mig. Det blir alltid så konstigt när jag ska göra nåt... jaja. that's just me. NOBODY'S PERFECT! ;)

Saker jag gjort mycket 2009:
-Mixat ihop playlists
-Pluggat
-Klippt mig för sällan
-Målat
-Haft för lite tid för vännerna...
-Oroat mig för "framtiden"

Favoritlåtarna 2009:
-Håkan! Omöjligt att säga en.
-Yael Naim - New Soul
-Plain White T's - 1234
-James Morrison - Please don't stop the rain
-Wanda Jackson - Stupid Cupid
-Black kids - I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you
(strängt urval. egentligen så är ALLA på mina spellistor världens bästa. dom finns under Länkar som ni vet)

Favoritfilmerna 2009:
-Little miss sunshine
... kommer inte på några fler. dom ska alltså ha blivit favoriter under 2009, jag ska ha sett dom för första gången under 2009... shit. ingen aning.

Roligaste kvällarna 2009:
-Håkan Hellström!!! nostalgi...<3
-The Voice. inte min musiksmak, men fan vad kul vi hade!
-Släktträffen nere i småland med alla kusiner... det var faktiskt väldigt roligt!
-Midsommar var ju rolig också... haha;)
allt det här är från i somras.. inget händer ju på vintern :( eller, julen då, men whatever.

äh.. 2009 var ett bra år! på skalan 1-10 får det kanske... en 7a. lite saker fattades. men 2010 ska fanimej få en 10! yay, here I come!

puss på er<3
/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0