Last Christmas.



För er som glömt hur julen känns.
(förövrigt blir jag nästan gråtfärdig när jag ser bild nr. 2. han är fin trots allt).


Jag förra året. kolla vad mitt hår har växt, egentligen (näpp, tänker inte ge er en bild att jämföra med, haha). Det bör även tilläggas att jag känner mig själv, och den här minen är inte seriös! ^^

Hade en till bild som jag egentligen vill visa för att den är så fin, men den innehåller pappa, syrran och brorsan, och jag vet inte om jag får lägga ut den, så... men men, den föreställer iallafall dom tre som klär granen. väldigt fint. och nu är det snart dags igen! åh..<3

Nu ska jag... ingenting faktiskt. har ingenting alls att plugga till eller liknande. fyfan vad härligt! freedom!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0