material stuff.

Julafton är över nu. är inte lika deppig som jag brukar vara. juste, det jag fick:
Av syrran: En DVD med HHellström live! (hm, gissa vem som har betalat den..;P)
Av brorsan: Ett rött nagellack :)
Av mamma & pappa: 4 böcker, en pyjamas (som varje år), ritblock + tre pennor, Simon and Garfunkel collection och en parfym.
Mormor & morfar: en bok, en film, en pyjamas, en halsduk.

det var nog allt. blev jätteglad för allt! tack <3

sen så gav jag:
till brorsan: Michael Jackson skiva
till syrran: en necessär proppfull med små roliga grejer. bl.a en liten docka, ringar, diadem etc.
till mamma: Yes man filmen, en kopp med Elvis på.
till pappa: en grå tjocktröja.

hoppas att dom gillade det.
God Jul!
/Sabina

(raderar min julplayist nu. gör en ny nästa jul)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0