may all your xmases be white!

Hello.

dans är så fruktansvärt roligt! vi dansade på idrotten idag och det är som sagt skitkul. åh, nu ångrar man att man aldrig började på dans (eller, gick ju på balett ett tag, men det är ju inte riktigt samma sak).

såg den där dokumentären "Jag ska bli stjärna" igår... började i princip gråta. satt och ropade Låt dina barn va förihelvete! konstant. brorsan bara garvade. känslolösa unge. det var iallafall inge kul att kolla på. just därför ska jag se det nästa tisdag igen! måste ju få se hur det går. men jag kan ju säga att vissa av dom där föräldrarna borde tänkt efter en andra gång innan dom skaffade barn/valde att behålla barnet.

här sitter jag och lyssnar på min julplaylist. kommer nog aldrig tröttna. det är ju trots allt bara ca 25-30 dagar om året som man kan lyssna på sånt där (utan att spy). julmusik på sommaren/våren är ju bland det värsta som finns. samma sak gäller att sitta och lyssna på typ "Glassigt" nu liksom...

men men. idag är jag ledig igen! yay yay big mama! (don't ask)
vill ha snö förresten! verkar vara på g faktiskt.. hoppas! :)
/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0