nolifernr2

home alone! innerbär mest att jag dricker juice för att försöka vakna till (somnade klockan tre igår kväll) och sjunger med i all världens jullåtar. trevligt trevligt.

nu är det snart jul! 20de idag, räknar man på mitt sätt så är det bara tre dagar kvar till julafton! (man räknar inte med idag och inte med självaste julafton). dock tycker jag att man borde fira jul den 25te istället för den 24de... känns bättre. men men, klagar inte ;)

usch. försöker som sagt bara komma in i julstämningen, men det är jävligt svårt. jag ser en papperskasse inne i klädkammaren där det stack upp en paket som det stod "Sabina" på.. ändå har jag ingen lust att gå fram och kika på det mer noggrant. ovant.

snön är vacker iallafall. kanske håller det sig till den 24de? då blir jag faktiskt glad. det betyder en hel del det där med snö. fint. om det bara kunde sluta blåsa så fasligt mycket! haha.. men men, man kan ju inte få allt.

jag har inte följt (den usla!) julkalendern i år heller. såg de fyra första avsnitten, sen glömde jag bort det. såg avsnittet som var igår också av nån random anledning. den är ju inte tillräckligt julig! vad är det dom inte fattar? julkalendern ska vara julig varje varje varje avsnitt! fel gjort!

och det ska INTE handla om superhjältar! kolla bara på Sunes Jul, det kallar jag julkalender!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0