nothing left i can say.

haha, herregud, kan inte sluta skratta.. shit. fick reda på största nyheten nu, kan inte släppa det! men det är privat, men har ändå inget med mig att göra, så jag kan inte skriva det här.. jaja. askul iallafall;)

nu lyssnar jag som vanligt på min playlist med jullåtar. mamma fixar med en deg till lussebullar (sjuhundraåttioelva gånger godare än pepparkakor) och jag ska springa på lätta fötter (? haha) och forma lussekatterna.. hehe, ja, jag vill bara göra det roliga jag.

så, what's up?
jag sitter och tänker på dom närmaste dagarna. såhär:
måndag: simma med skolan. fett synd att man inte kan dyka..
tisdag, onsdag, torsdag: typ inget. ska bli kallt har jag hört. och ska på julmarknaden med skolan nån av dagarna.
fredag: julavslutning!! får betyg och sen ska jag julhandla med belle, sofia och kanske nån till.
lördag: get together med mela, belle & hanna.
söndag: göra mina goda praliner tror jag.. och fjärde advent!
måndag, tisdag, onsdag: förberedelser och firande inför jul! ledig!
torsdag: julafton!!!

yes... jag borde sluta göra sånna här listor. livet går fort som det är redan.
är arg nu. fan vad fort det går.
äh. taggar.
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0