playplayplaymylist.

Jag är en maskin jag! En ny playlist färdig. En försenad julklapp till er. Here you go:

With the taste of vanilla and shame.

I will always be your soldier - Marit Bergman
hennes bästa. man måste bara älska den.
Hey Julie - Fountains of Wayne
åhåhåh! nyfunnen kärlek, alla dagars soundtrack och helt underbar.
Somethin' else - Eddie Cochran
hoho, en såndär låt som man vill göra nonchalanta miner till. vet inte varför. like it.
Shame for you - Lily Allen
lilylilylily! så underbar hon är. älskar hennes "attityd".
Please please please - Shout out louds
yay! bara nice. gillar mellantempot.
You can never tell - Chuck Berry
skön, lite dorky. älskar hans namn btw!
Bulletproof - La Roux
lite lagom electronic, lyckas ändå behålla en melodi. den här låten är bra!
Shores of white sand - Emmylou Harris
en lugn paus mitt i allt... gillar hennes röst. lite fint sådär.
I don't think so - Priscilla Ahn
den är så bra! hon är så fin & i love it!
Song for sunshine - Belle and Sebastian
b&s är perfekta. aldrig fel. det finaste man hört på ett tag.
This is the life - Amy MacDonald
ångestladdad, men sann. hon är duktig.
Only you - Joshua Radin
så himla fin version som jag hittade för nån månad sen. radin alltså..<3
Hey Jude - The Beatles
en av deras bästa. älskar "judejudejudejudejuuude!" där nånstans i slutet.. haha, ingen fattar? ;)
Please please please let me get what I want - The Smiths
förlåt mig för allt jag sagt om britter... smiths är underbara. alltid.
Fool in love - The Veltones
haha, åh. så himla mycket grease-skoldans. tycker om det, mycket.
Lemon tree - Fools garden
blir lite rädd av den här låten. men den är ju så bra. bara så bra.
Vanilla twilight - Owl City
åhåhåh! owl city, också en nyfunnen kärlek för min del! åh vad jag gillar dom.
Ol' 55 - Tom Waits
en av hans bästa. lyssna bara. så fint.

jahapp. älskar dom allihopa. musik for life. och vem kan överleva utan spotify egentligen? haha, vet ni hur jag hittar vissa låtar? jag bestämmer mig för ett ord eller namn eller vad som helst, söker på det och lyssnar på dom olika låtarna som kommer upp. sparar dom som låter bra. tex Hey Julie hittade jag genom att bara söka på Julie, ett namn som jag tycker är fint. och nu har jag hittat ett helt nytt band att gilla! ett tips bara - gör så! det är jättekul, haha ;)

kisses.
/SW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0