red lipgloss.

lördag, 5 december!

ska iväg ut på stan med Emma, kolla efter lite julklappar kanske? men jag ska/kommer inte hitta alla, för det ska jag, Sofia & Belle göra på skolavslutningen. det är ju bland det roligaste som finns - att köpa julklappar! tycker jag iallafall. men min mamma sa att det enda hon vill ha är kaffekoppar och brorsan vill typ bara ha nån slags duschcreme som doftar "manligt"... eh? men keep dreaming att jag köper det, jag har lite klass på mina presenter och vill köpa nåt personligt till var och en. så jag har ingen jävla aning. får improvisera helt enkelt.

det var först igår som jag såg att dom har ställt en gran här inne på min gård, och den lyser så fint på kvällen. ni kan nog få se en bild sen.

nr.1 idag är att checka in julskyltningen över hela jävla stockholm!
ha det fint.
/SW


Kommentarer
Postat av: D.Dede

Tack så mycke gumz=D



Kärlek

/ - D.Dede

2009-12-05 @ 15:00:19
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0