The list of the lists.

För att få ett bra 2010 ska man svara på 2009 listan! here we go.

ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? - Bra!

Bättre än förra året?  - Ja!

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Håkan Hellström @ grönan!<3

Har du flyttat under år nollnio? - Ja, faktiskt. Från en lägenhet till en annan.

Har du hittat en ny låt som du älskar? - Oja! Hela min musiksmak har utvecklats.

Isåfall vilken? - Beatles... och flera Håkan!

Har du druckit alkohol? - Nja.

Har du kysst en främling? - Nope. Det var sååå 2007.



KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? -  Sådär.

Har du varit kär? - Ja. Tyvärr.

Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja.

Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nää. Inte förhållande på det sättet, bara vänskaper som inte så många vet om.




SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej.

Har  någon i din släkt avlidit? - Nej.

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Har velat, men nej. Eller jo, brorsan kanske åkte på nån smäll... vet inte riktigt.

varit i slagsmål? - Haha, nej.





PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? -  Ja.

Isåfall vad? -  ...

Har du skämt ut dig? - Alltid.

har du ljugit för en vän? - Ja.

Har du varit ute en hel natt? - Nej, inte en hel natt...

Har du blivit tagen av polisen? - Nej.

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - Sjöstan.

har någon varit elak mot dig i skolan? - Haha, på skämt mest. Eller jo förresten. Men jag är inte den som är den...

Hatar du ngn på din skola? - Nja... eller jo. Ja.

Har du gjort ngt framsteg? - Ja! Har höjt mig i många ämnen. Men det är svårt att ligga mellan VG och MVG i så många ämnen. Psykiskt svårt.

Haft alla rätt på ett prov? - Ja, typ.



VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Ja.

Har du förlorat en vän? -  Ja det tycker jag. Men det var mitt eget fel.

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Ja, lite.

Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej.. inte som jag minns.

Har du ljugit för en bästavän? - Nej.. vita lögner isåfall.

Har du haft en relation med en vän? - ? Inte kärleksrelation... men vänskap är väl en relation?


Har du många killkompisar? - Måttligt. Haha.

Det var det det ;)
/Sabina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0