you can see my heart beating. you can see it through my chest.

oui oui. here i am.

allt känns lite bättre idag. lite bättre än förra veckan, då jag var lite besviken på migg historia betyg (VG). men idag förklarade min SO lärare att jag inte borde haka upp mig på det så mycket, eftersom att geografi och historia kanske inte är mina starkaste sidor. och det har han rätt i, så det känns bra. för sen så sa han även att jag är nära MVG i religion och att det antagligen kommer gå bra i samhällskunskapen. så det blir najs :) är sjukt taggad inför våren redan nu. känns ganska skönt att nationella proven är nåt som man ska kunna, och som man helt enkelt inte kan plugga till. blir inte samma press på nåt sätt.. haha, lätt att säga nu iofs, men men.
så det var lite om skolan det...

nu är det nära! okej, ska jag vara ärlig så är jag inte alls spänd och förväntansfull inför julen... har inte varit det sen jag var kanske... tolv? nu känns allt bara pinsamt. visst, det är skönt att få vara ledig och umgås lite med familjen, men ändå.. och presenterna som man blev så glad för förut... jag brukar mest känna att jag inte är värd dom. fyfan, jag vill inte bli vuxen! inte än.

/SW

Kommentarer
Postat av: D.Dede

Awww, så bra skrivet :)

Tack så mycke gumz!



Kärlek

/ - D.Dede

2009-12-14 @ 23:22:14
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0