as usual.

lördag och november är snart över! vaknade kring nio imorse, helt okej faktiskt. kände helt enkelt inte att jag behövde sova längre. (och så smällde syrran i en dörr...) idag ska jag plugga fysik/kemi, men just nu lyssnar jag på musik och funderar på sommarjobb. borde ringa snarast för att på nåt på kroken, hehe. vi får se, ska försöka hooka med någon av mina gamla praoplatser. får alltid så bra kritik när jag praoar, varför vet jag inte. men det kan ju inte vara annat än positivt.

håller på med musik här, redigerar playlists som alltid. just nu har jag inte intresse för någonting överhuvudtaget. och fysiken alltså... känns som att falla ner i en avgrund. slå i ett kallt stengolv och långsamt dö. 
hoppas att ni får en roligare lördag än min... jag kommer mest sitta och längta till om tre veckor. jullov!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0