carried away by a moonlight shadow.

har mycket att göra! matte och uppsats. har bara ikväll och imorgon kväll på mig, sen ska allt vara klart. men man måste ju ändå blogga såklart! men om vad?

hade jag haft en bra kamera hade jag uppdaterat en gång i timmen för att få visa er mina nyaste finaste foton. som Lisa ungefär. hade varit skitkul. men jag har inte råd med någon sån kamera. plus att den kamera jag önskar mig nu är en polarkamera! så mycket coolare att få bilden direkt! har nog inte pengar till det heller, men det vore asnajs. inte för att jag vet var man kan köpa en, men men. jag snyltar andras bilder istället. men jag länkar ju såklart! just nu är jag inne på månsken.


här.


här.

ja, ni vet. fan vad jag vill mycket! tillexempel; rädda liv, stå på scen, skriva, få folk att skratta, kunna fotografera, sjunga, snacka flytande franska, flyga flygplan, kunna dansa, slippa prestationsångesten... ja.. nu har jag inte mycket mer att skriva. ha det fint.
/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0