check this out if you wanna die a bit.

Vill ni se dom snyggaste killarna/männen i världen? okej, let's.
(utan inbördes ordning)


Robert Pattinson


Andreas Wilson


Tom Kaulitz


Björn Gustafsson


Chase Crawford



Daniel Bruhl



Oskar Linnros & Daniel Adams-Ray


Henrik Lundström


Jude Law


Louis Garrel


Leonardo DiCaprio


Johnny Depp


Nicholas Audsley

Kom gärna med invändningar och tillägg. men alltså. åh. seriöst. kolla bara Leo DC bilden. skämtar dom? får man se ut så? och som vanligt Nicholas dårå. crush just nu. haha.

alla bilder går att klicka på så kommer ni till källan. jag har ju inte gått runt och tagit bilderna själv med min mobilkamera (även om man önskar) så det är inte mer än rätt att källan visas. tycker jag.

yes. spotify låtarna fixar jag nog imorgon.
sov sött när tiden är inne.
/Sabina

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: Tack så mycket, det värmer! :) Jag tänker faktist söka till Idol nästa år. Så vi får se hur det går :)

2009-11-03 @ 22:38:01
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Sofia

johnny depp är den absolut snyggaste! det vet du att jag tycker ;-)

2009-11-04 @ 17:40:24
URL: http://battementsdecoeur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0