drugs do work.

Låtar som..
..har gjort mig glad: Håkan Hellström - Ramlar
..har gjort mig ledsen: Elvis Presley - Always on my mind (jao, eller gråter iallafall varje gång jag hör den)
..jag vill dansa till: Toploader - Dancing in the moonlight & Lionel Richie - Dancing on the ceiling
..jag vill dansa ännu mer till: Håkan Hellström - Kom igen Lena!
..lugnar ner mig: Plain White T's - Hey there Delilah
..jag lyssnar på för att bli pepp: Wanda Jackson - Stupid cupid
..påminner om kärlek: George Shaid - Jag tror jag är kär
..påminner om gamla tider: Snook ft. Afasi - 1990 nånting
..påminner om ångest: Regina Spektor - Samson
..jag lyssnar väldigt mycket på just nu: The Beatles - Penny Lane
..är väldigt, väldigt bra: James Morrison - Please don't stop the rain & Oasis - Don't look back in anger
..lyssnas på i ilska: The All-American Rejects - Gives you hell
..jag lyssnar på när jag är kreativ: Scissor Sisters - I don't feel like dancin'
..påminner om sommardagar: & Nic & the Family - Hej Monica & Bob Marley - Three little birds
..påminner om våren: Natacha Bedingfield - Unwritten & Stevie Wonder - Sir Duke
..påminner om en bra film: Yann Tiersen - Comptine d'un autre été
..påminner om staden jag tycker om: Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg & Joe Dassin - Les Champes-Élysées
..jag lyssnade på när jag var 13: Snook - Kommer ifrån
..jag lyssnade på när jag var 15: Gavin DeGraw - Chariot
♥ ..jag lyssnade på när jag var 17: är ju bara 15. men som jag skrev för längesen så påminner Veronica Maggio - 17 år mig om den åldern som jag längtar efter utan att veta varför.
♥ ..jag lyssnar på just precis nu: Carly Simon - You're so vain

hittad hos Emma. men sen såg jag den igen hos Ronja och då kopierade jag den. jag vet att vi har valt samma låtar vissa gånger, men jag har suddat ut ALLT hon har skrivit och gjort om + länkat helt själv. bara så ni vet :)

vill även lägga till att jag har speciellt låtar med olika folk.. tex.
Emma: Plain White T's - 1234
Elin: Wanda Jackson - Stupid cupid
Pappa (haha, men han vet inte om det): Bruce Springsteen - Hungry heart
Sofia: alla låtar som heter S.O.S. tex. abba, rihanna & jonas brothers. haha, underbar musik det där^^

fler bra/superbäst låtar:
The Verve - Drugs don't work
The Cure - Friday I'm in love
The Hellacopters - Hey I'm in the band
Oasis - Wonderwall
Aerosmith - Don't wanna miss a thing
Jackson 5 - I want you back
A-ha - Take on me
Richard Cookie Thomas - Hallelujah I just love her so
Queen - Don't stop me now

osv. alla Maggio och alla Snook, och självklart alla Hellström.
jag snackar verkligen bara musik, don't I? jaja. typ alla låtar som jag har tipsat om finns även under Länkar på mina playlists. puss puss.

tjaa kommer inte på fler just nu.
ha det så bra, och kopiera gärna listan!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0