drown in names.

well well. fredag, härligt! lyssnar på typisk fredagsmusik, typ som min spellista These Words som finns under länkar *hint blink*

jepp. vet inte om jag har något bra att skriva om just nu faktiskt. det sägs ju att man inte ska blogga då, men jag brukar kunna komma på nåt spontant... kan ju langa mina favoritartister kanske? bara namn, let's go:

Håkan Hellström (vad annars?). The Smiths. The Rolling Stones. Bob Dylan. Bruce Springsteen. The Beatles. James Morrison. Jason Mraz (a one hit wonder). Belle and Sebastian. Plain White T's. Aerosmith. Wanda Jackson. Scissor sisters. Mika. Nic & the family. Stevie Wonder. Michael Jackson. Jackson 5. Simon & Garfunkle. Oasis. Elvis Presley. Buddy Holly. Joshua Radin. The All-American Rejects. Lazlo Bane. Katy Perry. A-ha. Monica Zetterlund. Richard Cookie Thomas. Lily Allen. The Hellacopters. Ted Gärdestad. Blondie. Eric Gadd. Coldplay. Duffy. Nelly Furtado. Cher. Tina Turner. Alphaville. Foreigner. Madonna (gamla låtar). Regina Spektor. Gwen Stefani. The Clash. Gavin DeGraw. Leonard Cohen. Veronica Maggio. Fergie. Dolly Parton. Serge Gainsbourg. Edith Piaf. Francoise Hardy. Sylvie Vartan. Henri Salvador. Carly Simon. Jim Noir. Frank Sinatra. Laleh. Elton John. The Cardigans. A Camp. Fools Garden. David Bowie. Bob Marley. Lenny Kravitz. The Killers. Bon Jovi. Aretha Franklin. Lady Gaga. Peter, Bjorn and John. Natasha Bedingfield. Daniel Bedingfield. Paul Williams. Akon. Snook. Joe Dassin. Kevin Michael. Green Day. Whitney Houtson. Christina Augilera. Mariah Carey. Celine Dion. Kim Larsen. Little Richard. Paul Anka. Sound Garden. The Crash. The Cure. The Rembrandts. The White Stipes. Beyoncé. Britney Spears (helst gamla låtar). Kylie Minogue. Tom Jones. Amanda Jenssen. P!nk. Avril Lavigne. Bonnie Tyler. Michael Bolton. Dusty Springfield. Cyndi Lauper. Martina McBride. Melody Gardot. Erik Hassle. Lionel Richie. John Mayer. Robbie Williams. The Moldy Peaches. The Verve. Colbie Caillat. Sunloverz.

haha. behöver jag ens säga "med flera". tror ni fattar. listan är oändlig. sorry om jag skrivit nån två gånger förresten. så... många finns ju på spellistorna under länkar eller på kommande playlists.
puss på er, för nu är det fredag!
/Sabina

förresten så sattes granen utanför min skola upp idag. fint, men på tok för tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0