Huckleberry.

eftersom att jag
1. pluggar konstant
2. är helt tom i huvet, slut på idéer
3. knarkar spellistor som andra knarkar... knark?
4. har otroligt många playlists på lager (och skisser på playlists haha)
5. och det var relativt länge sen en spellista lades ut...

så lägger jag ut en nu! den är döpt efter mitt favorit namn, haha. guess what? yey!!
HUCKLEBERRY.

hell yeah you heard me. tänkte skriva upp alla låtar som vanligt, plus en liten kommentar om alla när vi ändå är igång.

Get this party started - The Crash. najs version tkr jag. bättre än när kvinnoröster ylar.
All these things I've done - The Killers. älskar den! gillade dock Toves version lite bättre faktiskt...
Ain't no sunshine - Michael Jackson. Tidigt i hand karriär. väldigt fin bara. sånt kan behövas mitt i allt.
Can't take my eyes off you - Franki Valli. Underbar när Heath Ledger sjunger den i Tio orsaker att hata dig ni vet. frankies version är ju orginal och bara supernajs.
Mack the knife - Robbie Williams. älskar robbie! lite bättre än sinatra faktisikt.
Anyone else but you - The moldy peaches. helt underbar bara! irriterar mig lite på rösterna ibland dock. versionen ellen page & michael cera kör i Juno är bättre enligt mig.
Here without you - 3 doors down. inte för smörig, inte för okänslig. endast fantastisk.
Black hole sun - Soundgarden. en väldigt bra låt.
All the young dudes - David Bowie. hela han är ju bara för söt. gillar dock Aerosmiths version bättre.
Every breath you take - The Police. smörig! oh herregud vad smörigt. men ändå. håll käften och digga liksom, haha.
Song 2 - Blur. är inte överförtjust, men ändå galet bra. haha, jag vet, jag resonerar konstigt.
Copacabana - Barri Mailow. haha, mest på kul bara. älskar frasen: "his name was richo, he wore a DIAMOND!" hon som sjunger betonar diamond något sjukt överdrivet... haha.
Don't look back in anger - Oasis. ännu bättre än wonderwall. inga klagomål.
The drugs don't work - The Verve. bästa låten. nånsin. kanske.
Your song - Elton John. vet fan inte hur han gör det, men jag går på det varenda jävla gång. att det är min sång alltså.
The dock of the bay - Otis Redding. det här är mr. najs i egen hög person! bara så coolt liksom. ...watching the time flow away, hur många låtar har den mening i sig? alla andra låtar är ju desperata rop: MAN LEVER BARA EN GÅNG! den här chillar bara. najs helt enkelt.

sådär ja. ni får jättegärna posta playlists här i kommentatorsfältet! skulle vara skitkul.
kisses kissies.
/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0