i went out for a ride and i never went back.

yes you heard me. springsteen period på g. försöker även få mina öron att vänja sig vid tom waits. sounds great to me...

just nu försöker jag få musiken att överrösta en fyraårig flickas ständiga gnäll. syrran skriker verkligen om allt. och då menar jag allt. just nu har hon målat utanför i en målarbok låter det som... vad fan ska man göra åt det? kan inte nån komma och uppfostra henne, för jag kan fan inte. men men, småbarn som småbarn liksom. hon är iallafall inte värre än jag var, haha.

idag har jag noll läxor/plugg. zero, nada, noll! helt underbart. därför har jag lite fritid över, haha. hittade lite gamla bilder, om ni har lust att checka in hur jag såg ut för över två år sen...






jag var 12/13 och visste om hur ful jag var. därför ser alla bilder ut som de två första typ. den sista bilden är ett undantag haha... nån som kan gissa vilket ord jag skriker ut på bilden? blir länkad om du har en blogg! haha. nu har jag tagit mitt förnuft till fånga och känner mig bara ful vissa dagar, och behöver alltså inte pluta med munnen och dra in magen på ALLA bilder. synd att inte kissie har vuxit upp så pass mycket än... :( skulle vara kul att se henne på en riktig, fin, naturlig bild om det går. men men. she's a barbie girl, in a barbie woorld. life in plastic... how fantastic! ;)


älskar den här bilden på sofia, jättesöt ju! också två år gammal, så jag hoppas att dt är okej. säg till annars så tar jag bort den såklart :)

kiss-kiss-bang-bang på er! fredag imorn!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0