kulturkrock.

Känslorna faller fritt på midnattsgatorna.

Meet me here - Eric Gadd
Gammal sång - Veronica Maggio
The rose - Bette Midler
Hva' gor vi nu, lille du? - Gasolin'
Joe le taxi - Vanessa Paradis
Fix you - Coldplay
5 years time - Noah and the whale
Kommer ifrån - Snook
I want you - Bob Dylan
She's the one - Robbie Williams
Les brunes - Lio
In the ghetto - Elvis Presley
If I ain't got you - Alicia Keyes
17 år - Veronica Maggio
Fru Sauterne - Kim Larsen
Det är så jag säger det - Håkan Hellström

Det speciella med den här spellistan är att jag har blandat så mycket jag kunde. vi har brittiskt, svenskt, amerikanskt, danskt och franskt. älsar den alltså. bästa låtlistan på länge, jag är ett geni helt enkelt. oooops, så får man ju inte säga i sverige! men jag säger det ändå. MA!
hoppas ni tycker om musiken förresten.
/Sabina



Kommentarer
Postat av: Magnus

sv; haha, tack!

2009-11-23 @ 21:08:26
URL: http://therooftop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0