monkeyface.

åh, blev klar med historia delen av uppsatsen nyss! bara ett utkast, så det är inte spektakulärt, men men. sitter och funderar på mina betyg här alltså... vill verkligen få till ett par MVG'n, iallafall till våren. ser inte lärarna att man kämpar? om dom gör det, spelar det ingen roll då eller? varför är det så orättvist? men men, VG är ju trots allt ett mycket bra betyg. och jag har sökt upp ett par skolor som har VG som snitt betyget typ. verkar bra, jag vill ju trots allt gå i gymnasiet för att höja mig ytterligare, inte för att typ.. vara på samma nivå. vet ärligt talat inte om jag skulle vilja ha MVG i ALLT nu, skulle ju kännas ganska bitterljuvt sen... vad har man kvar att kämpa för? inte överdrivet mycket. men gud, jag sitter här i morgonrock typ... haha. gick upp kring tio-elva och började direkt skriva, och nu har tiden flugit iväg bara sådär... jisses.

har ett kul citat också:
Jag igår: "asså, min favorit del i bibeln är nog den där... vad heter den? ja! 'Endast tomten är vaken'!"
haha, min pappa undrarde hur fan jag kunde fått ens g i religion... hihi.

well well. nu måste jag nog duscha. haha, har inte gjort det än, fresh fresh.
om en vecka är det 1a advent förresten! gud alltså. livet rinner iväg och snart är jag död. fan vad skönt. men man vill ju leva först såklart.

Dagens låt: Man must dance - Johnossi.
haha: You dance around naked when you're all by yourself. älskar den raden, hihi. *barnslig humor*
Spellistan är Sandras.

gör den resterande söndagen jävligt najs nu! make mama proud.. haha^^
/sabina eller nån annan tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0