who's that guy?





1. skulle döda för en vad det nu är jag dricker på espresso house nu.
2. ca 4 veckor gammal bild. NK här i stockholm, redan då ganska gult och juligt och fint.
3. åh vad gärna jag vill gå ut just nu, men det går inte. för jag måste plugga, hann inte med franskan igår så jag måste ta igen det nu. hela dagen går antagligen åt till det.

ja. igår fick min lillebror ett ryck och ville spela Buzz med mig och våra föräldrar. vi spelade typ hela kvällen haha, gick och la mig kring ett. ganska sent för att inte ha varit ute tycker jag...;) och imorse var första gången på länge som jag vaknade efter solen. även om det inte syntes.

statistiken går ju inte upp i skyn direkt... haha. men det är ju kul att några läser iallafall. jag undrar vad vi borde göra för att få bloggen bättre? kom gärna med synpunkter om ni pallar.

en ny playlist på g här. har till och med döpt den slutgiltligt. men det får väl vänta lite till tror jag.
ha en fin söndag!
/Sabina

Kommentarer
Postat av: Magnus

sv; Jag håller med! Men jag tycker Mars och April är dom värsta!

2009-11-08 @ 18:23:42
URL: http://therooftop.blogg.se/
Postat av: Magnus

sv; Joo! November fyller jag ju år!

2009-11-09 @ 11:13:51
URL: http://therooftop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0