Just in case.

Bonjour!
idag är vi glada, det är jättesnart höstlov. och då vill jag samla höstlöv och plocka kastanjer, som jag gjorde på söndagar i oktober och november när jag var i 7 års åldern. annorlunda tradition kanske? jag och min familj gick ut till en park men såg till att vara hemma till 6 då det var barnprogram och dags att dricka varm choklad. självklart skedde inte det här exakt varje söndag, så regelbundet är jag inte uppfostrad, haha.

bloggvärlden är helt galen egentligen. det finns som olika ligor, vita och röda rosor liksom. vi har fjortisbloggare, businessbloggare och finbloggare. jag gillar finbloggarna mest. sen finns det ju några bloggar som är svåra att kategorisera. dom som är varken eller. dom som låtsas vara finbloggare men egentligen bara är ute efter att vara business bloggare. vissa är så skickliga att de kan fejka sina skrivkunskaper till och med. hm... fler bloggkategorier finns såklart, bland annat vardagsbloggar, musikbloggar och fotobloggar. och så finns det dom som försöker skapa en alldeles egen kategori. en del är bara helt patetiska och en del lyckas. vet inte vad våran blogg tillhör för kategori... svårt att säga. vad tror ni?

lyssnar på Sofias spellista här iallafall. Bowie är aldrig fel. väldigt bra.
engelska plugg? vet inte om jag pallar. är ändå ingen idé, vet inte alls HUR jag ska plugga. men nu ska vi inte prata om sånt tråkigt.
över halva höstterminen har gått. bara tre fjärdedelar kvar av skolåret. min tid i grundskolan är snart slut. ofattbart. lite läskigt. men mitt liv kommer bli galet grymt, för det har jag bestämt.

/Sabina

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-10-20 @ 19:32:54
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0