Magic snow

Hej hej! :-D

Har läst kemi hela eftermiddagen nu, prov imorgon... hoppas att det går bra. Jag är helt slut i hjärnan nu. längtar tills samma tid imorgon! kemiprovet klart, herregud va skönt!

jag är snart klar med en spellista, ni får ursäkta att det tog så lång tid, men om man går i nian så är det mycket plugg, och då hinner man inte.

Till Sabina:
för det första:
Jag tycker inte att du såg ut som "salig och allmänt överlägsen idiot" ;-) men om du vill att vi ska byta bild så gör vi det. Variation skadar ingen ;-) lägger du upp en ny?

För det andra:
mina inlägg är inte särskilt intressanta ;-) plus att jag inte uppdaterar så ofta. du är en mycket bättre bloggerska än jag! :-D jag tror inte att jag har högre iq än du! ;-)


okej, nu måste jag säga en annan sak.
såg ni hur mycket det snöade idag?! jag säger bara: var tog hösten vägen? jag ville ju fota hösten 2009 mer än jag gjorde. nu är det ju ca 0-3 grader när man vaknar och frost på marken.
aja, vill ni se några bilder jag tog iallafall? svar: ja.




den här var ju iochförsig från i typ augusti, men men. den e fin ialla fall.


Godnatt

Sofia


Kommentarer
Postat av: Angelica

Supersnygga bilder! :)

2009-10-15 @ 12:40:53
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0