magic waves.

Fredag.
Jag älskar morgonen på fredagar. man vet att det är precis precis nära till helgen och då får man vara ledig. sp jag går till skolan, och vägen dit är inte lång för mig. jag går förbi 7eleven, där i från doftar det alltid nybakade kanelbullar, och förbi konsum mittemot. Sen går jag längst gatan ner bara. ja, fredag alltså. underbara dagar.

vilken bra spellista Sofia hade gjort förresten! i den hittar ni ju The Cures låt Friday I'm in love, passar bra idag. Jag har också en playlist på lager här! kan lägga ut den redan nu förresten.
here you go.
den heter Dance with me? och innehåller 18 tracks. 7 av dom har orden "dance" (eller någon form av det) i titeln. den viktigaste att ni lyssnar på är Lionel Richies "Dancing on the Ceiling". ni kommer inte ångra er! så, slit den med hälsan. kommer upp bland länkarna nu också.
/Sabina


Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: ig troligen. sjd?

2009-10-09 @ 19:20:35
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0