so sick of love songs.

godmorgon hörrni!
är förkyld och har ont lite överallt. vill gärna bli någorlunda frisk till på måndag, är en såndär person som får total panik när jag missar saker i skolan. jag tänker att hela min framtid kan hänga på en enda dag. inte kul kan jag berätta.

sitter här och lyssnar på min Dance with me? playlist. finns under länkar. den piggar upp lite, är just nu på Jackson 5s I Want You Back. men egentligen är det inte självklart att den piggar upp, den påminner mig om att jag INTE kan dansa just nu. haha, får sukta, lyssna och lära mig franska glosorna. jaja, alla har vi sjukdagar. förhoppningsvis dröjer det ett par månader till nästa förkylning sen. hoppas.

så dagens halloween planer; plugga matte & franska. nån som vill byta liv?
det här var nog mitt tråkigaste inlägg på länge. men deal with it.
/Sabina

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? / fröken bitterfitta

2009-10-31 @ 21:06:33
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Elin

När är franska provet?

2009-10-31 @ 21:30:03
Postat av: Anonym

Nu till november har det kommit en speciell kod ifrån nätet som man kan registrera sig på och vinna gratis presentkort. Men för att vinna dessa presentkort måste man samla poäng. Du kan välja bland spel, hemsidor och kanske hjälp av vänner? Du kommer att förså precis varenda lilla regel om du registrerar dig här och nu via denna kod; http://www.freestreet.se/?r=3044

Som start hjälp får du 15 poäng, sen är det bara att samla och samla! Lätt och helt gratis, enda från början till slut! Lycka till! //Maria – en av många vinnare på hemsidan!

Skicka runt detta brev till minst 10 personer och du kommer fixa 10 bonus poäng, bara för att denna kod är speciell nu i november!

2009-10-31 @ 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0