varning för pms inlägg.

(pms kan även stå för plugg, måste studera- syndromet. man blir irriterad, arg och det värker i magen)

Jag sitter och granskar våran profilbild här på bloggen (som är ca 1,5 år gammal, reds. amn). jag har kommit fram till att jag ser ut som en irriterande, "salig" och allmänt överlägsen idiot. kan vi byta bild snart sofia? ;)

alright, jag lovar, snart snart kommer spellistan upp. nu har jag till och med döpt den. framsteg! och ett fyndigt namn är det också, hehe.. (ta det med en nypa salt, låg låg låg humor).

så... jag märker skillnaden på mig och sofia nu, jag har en speciell tvångstanke - jag bara måste uppdatera varje dag och fuck it - jag skiter fullständigt i hur det blir!
sofia sätter kvalitet före kvantitet och uppdaterar när hon känner för det, och gör det då väldigt bra. men så har hon ju högre IQ än mig också, haha.

äsch. vad fan ska det bli av mig? jag vill skriva men kan bara ibland. jag vill måla med får aldrig till det. jag vill dansa men jag kan inte överhuvudtaget. jag vill så jävla mycket. men i brist på kunskap faller drömmar lätt i kras. ser bara en utväg: bli stadsminister. dom kan tydligen vara hur jävla dumma i huvet som helst nu för tiden.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0