when the sun goes down at 4 pm

idag har jag mest strövat runt med emma. vi gjorde som vanligt inget speciellt. hängde utan för Vår Teater och jag ville gå in och uppleva gamla minnen, men emma förbjöd mig. hon är smart hon. det var nämligen några som hade teater där inne just då.

min dator är konstigt, all text ser mycket mindre ut än vanligt, ganska irriterande. jag känner mig grå och trist och förkyld, men Beatles piggar alltid upp. dom är soliga på nåt sätt.
hehe. geek man är.
har inte mycket att blogga om. jo juste, har några bilder tror jag...


det här är min visningsbild på msn just nu. folk tyckte att jag såg helt mongo ut och garvade nog bara. haha, jag säger bara; det kunde varit värre. seriöst. myyycket värre.


en drink som vi gjorde i matsalen förra veckan. det var meningen att.. tja. äsch, jag håller käft istället.


var på NK för typ två veckor sen. hehe, emma och jag kollade efter Johan Palm som vi har hört alltid hänger där. jag gillar inte honom, men vad gör man inte för en vän i nöd. (okej, det var min idé att gå dit. ja, jag är helt obsessed när det kommer till kändisar. vill se vem som helst var som helst. okej, inte riktigt var som helst, man vill ju typ inte se bert karlsson i sin säng.. yash).



yes. nu vill jag ha choklad. men min hemkunskapslärare har förstört det för mig känner jag. hon berättade hur mycket kalorier det var i och sånt... hm. oh happy day.

och förresten: HAPPY HALLOWEEN!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0