it's alright.

Nu har jag hakat upp mig på ett visst utseende. det går knappt att beskriva... känner ingen som ser ut så. men det inspireras av Nicklas som var med i Idol (åkte ut igår). Både stilen, håret, personligheten. Men sånt där förändras ju. man vet aldrig vad man tycker. haha.

svinkallt idag. ganska mysigt på nåt sätt... köpte en röd kappa från H&M och ett par skor från nånstans (heeelt ointresserad av märken) i söndags. Så jag är redo för hösten. eller... kanske inte metalt då, men jag överlever alltid. Hittills iallafall.

Bloggar är intressanta. dom flesta iallafall. fler killar borde blogga. läser bara tre kill-bloggar. dom är mycket intressantare än de allra flesta tjejers, iallafall för mig.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0