don't give a damn 'bout my bad reputation.

idag är det en hata-världen-dag för min del. jag sitter seriöst och HATAR folk just nu. jag tror inte att det är smart att skriva min filosofiuppsats när jag är på detta humör. plus att det är soligt ute, jag har studiedag och man borde vara glad, så sitter jag och är så extremt jävla arg. totalt utan anledning.

senare idag ska jag träffa bella, elin & milla. vi får hitta på något kul så jag kanske kommer på andra tankar. jag imorgon ska jag och emma ha Toy Story kväll! vi ska hyra ettan och tvåan och kolla på dom. senare i vår ska vi gå och kolla på trean på bio :D kommer bli awesome, jag älskar toy story! jag minns dock att jag grät när jag såg nån av filmerna för kanske fem år sen. älskar låten "you've got a friend in me".

åååh, kick-ass var en så jävla underbar film! såg den i söndag (nämnde jag det förut?) och det är så fantastisk! se den se den se den! ska köpa den till min lillebrorsa när den kommer ut (15-årsgräns). han kommer dö av lycka. förhoppningsvis. haha, nejdå. men han ska faaan se den med mig! tre gånger i rad! SE DEN NU!

shit. jag är snart 16 år gammal. fan vad gammalt. jag vill börja om. börja gymnasiet och vara glad i tre år i sträck. förhoppningsvis. och så ska jag bli kär. om nån undrar, haha.

livet är framför oss gott folk, men lev för guds skull i nuet.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0