if you really need me...

dagens tankar:

-lyssnar på Elton John. jag tycker att han är bra och alla mobbar mig för det :(
-jag bör sluta delta på idrottslektionerna. det är ju bara förnedring haha.
-jag vill bo i New York känner jag.
-jag vill festa. punkt.
-jag tycker att alla som ska gå natur på gymnasiet är lite störda och onormala/övernaturliga fenomen.
-jag vill absolut inte plugga mer. jag vill bara få en massa MVG iallafall.
-det är sju veckor till skolavslutningen! det kommer fan att gå fortare än det gör för Fadde... (nån som fatta? haha)
-imorgon är det sista avsnittet av Mauro & Pluras Kök. haha, det är så jävla bra!
-jag vill se en massa bra filmer.
-jag önskar mig mer givmilda lärare.
-folk som vägrar svära gör min besviken.
-jag vill börja gymnasiet. och skita i skolan och ha askul. men jag kommer nog inte våga skita i skolan. iaf inte alla ämnen.
-LIVE AND LET LIVE är mitt nya motto.

vi hörs.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0