pretender.

idag var jag hos optikern för att kolla linserna och synen och så.
en lite pinsam sak hände.
optikern bad mig ta ut mina linser för att hon skulle kolla mina ögon utan linserna i.

så sa hon att jag skulle gå ut ur det lilla rummet, till det stora.
och så gjorde jag det, och så hände väl inget speciellt, eller jag typ snubblade till lite.
och kastade ur mig:
"Haha, oj, ja jag ser ju ingenting förstår du!"

...

det blev helt tyst. hennes min alltså, jeez.
en äkta "lilla gumman det där var inte roligt"-min.
och så satt det ju folk runt omkring. kul kul.
så sa hon:
"Ja... vi ser alla dåligt här.."
Flera personer nickade instämmande.

you don't say.

så pinsamt.
jag dog.
/Sabina

Kommentarer
Postat av: WC

HAHA! Det där gjorde min dag.

2010-02-22 @ 00:43:40
URL: http://williamclemente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0