yeah.

igår hade vi tjejer en jävligt kul kväll! vi gjorde bort varandra, tog en massa bilder och körde jag har aldrig och sånt. sånt man gör. sitter och försöker hitta nån helg då vi kan göra om hela skiten. så snart som möjligt. hoppas att folk är på!

idag har jag suttit hemma, bakat & skrivit mailat en uppsats. och imorgon var det tydligen skridskor. kulkulkuk. det borde ju åtminstone vara frivilligt. ju.

jaa... nu har jag ätit middag och... inte mycket mer. chattar lite och sånt.

jag gillar inte att blogga längre. från och med nu;
jag uppdaterar om jag har något att säga, bilder eller nya playlists.
hoppas det funkar för er. tror inte att ni dör eller nåt.

pussar.
/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0