2010

Gott nytt år allihopa!
igår (och ganska mycket av idag) tillbringades hemma hos Sofia och Filip och deras familj. vi hade jätteroligt och såg massor av fyrverkerier! men problemet är att det är så svårt att ta kort må dem, man råkar oftast ta antingen för sent eller för tidigt! men några fina bilder fick jag iallafall :)
Efter tolvslaget så kollade i på Harry Potter 6, älskar den! Jag och Sofia satt och diskuterade felen i filmen ungfär 75 % av filmen ;-) typ att dödsätarna eldar upp weasleys hus, kåkboet. det är inte alls med i boken,hurska de lösa det i sjuan kan man fråga sig ;-) jag kan verkligen för mycket om Harry Potter för mitt eget bästa. fråga mig vad som helst om böckerna eller filmerna och, jag lovar, jag kan det;-)
aja, det var en fin nyårsafton och vi åkte hem ca kl 15 dag. tack så mycket för igår och idag Appelgrens!





Kram
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0