baxat.

lista baxad från Digitalmonster.

Namn
: Sabina.

Kallas för: typ inget...

Stjärntecken:
Lejon.

Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt.

Piercingar: hål i öronen bara.

Tatueringar: Vill ha! men bara en tror jag, så jag måste tänka över det ett tag.

Längd: 1.60... -.-

Skostorlek: 38/39

Hårfärg: asså, beror på hur man tänker. min naturliga hårfärg är typ kolabrunt eller nåt. men just nu har jag tonat, så det ser lite rött/mörkbrunt ut.

Fräknar: nää. tyvärr :( 

Motto: carpe diem.. men jag lever aldrig upp till det.

Kär? nä.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Frankrike, Paris!

Tycker du att du är attraktiv? jadu... kan väl vara snygg med tillräckligt mkt smink.

Dricker du? nja. får sällan tillfälle för det kan jag berätta.

Röker du? nää... men jag tycker precis som digitalmonstret att det luktar jättegott!

Vilket schampo använder du? Gliss! bäst!

Vilken parfym använder du? massa olika. favoriten är Princess - Vera Wang & Christina Aguileras första.

Vad är du rädd för? att dö på nåt plågsamt sätt. och x antal djur.

Gillar du att tvätta? haha, nää? vem fan gör det?

Gillar du berg- och dalbanor? jajajaaa!


Senaste… ???

Filmen du hyrde? kommer inte ihåg...

Filmen du köpte? Yes Man till min mamma i julklapp.

Låten du hörde: Fix you - Coldplay

Låten du laddade ner? laddar aldrig ner. spotify!

Personen du ringde? oj... jag ringer inte så ofta... men jo! jag ringde pappa på nyårsafton!

Personen som ringde dig? mamma ringde igår från jobbet.

TV-program du såg? såg en film igår... typ mandy moore... den hette Chasing Liberty. inte så bra.

Person du tänkte på? chris martin. haha ;)


Favorit… ???

Låt: alla håkans! tvinga mig INTE att välja en!

Sak att göra: tjadu. älskar att spela teater, men gör det aldrig längre.

Sport: gillar fotboll... men går inte på det.

Dryck: cola! men det har jag slutat med... det får bli loka/ramlösa.

Kläder: kjol!

Film: amelie poulin ftw!

Bil: gonna get a mercedes or a cadillac! haha, nää let's face it, jag kmr aldrig ha råd med nån bil.

Serie: Glee! eller gossip girl.


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? nja, inte min grej.

Gråtit över en flicka? ja! hatar att förlora kompisar :(

Ljugit för någon? vita lögner ja.

Varit i slagsmål? haha, gills det med brorsan? ;)

Blivit arresterad? nä.

Träffat någon från internet IRL? haha, jaa.. det blir AWKWARD kan jag berätta.


Antal…

Gånger du varit kär? kanske tre?

Gånger ditt hjärta brustit? äh, vet inte.

Hjärtan brustet på grund av dig? inte många gånger, vad jag vet.

Tjejer du kysst? en.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? typ alla... dom allra flesta går i samma klass fortf.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? haha never. eller... tja nä.


Senaste…

Boken du läste? håller fortfarande på med ensemble, c'est tout! hinner ju aldrig läsa!

Personen du fick e-mail av? blogg.se haha.. deppigt.

Personen du fick brev av? ... nån gymnasieskola i guess.

Personen du fick sms av? ella.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår.

Saken du köpte? shoppade lite iförrgår.

Vad har du gjort idag? sovit, vaknat, loggat in på datan.

Brukar du svära mycket? ja! hur ska man annars uttrycka sig tänkte du?

När stiger du upp på morgonen? har gått upp kring ett varje dag på lovet... måste nog ändra på det snart.

Vad har du på dig? mjukisbxor och min missfärgade tshirt.

Vad ska du göra ikväll? jag ska nog plugga matte, tråkigt nog.

Vad är du allergisk mot? bara nickel, som tur är.

Var har du ont? foten! har typ sträckt den på nåt sätt.

Använder du hårspray? haha nää! det är sooo två år sen fjortisperiod!

Kan du stå på händer? nej för fan!

 

Håkan Hellström eller The Ark? HELLSTRÖM!!!

Salt eller socker? salt.

Gillar du ketchup? ja, i rimliga mängder.

Är du glad nu? ja, typ. och nervös.

Var du glad igår? tja, lite grann.

Vad dansar du till? hellström the one and only!

Stockholm är… ? sveriges huvudstad? som jag bor i.

Göteborg är… ? staden jag vill bo i! men jag har hört att gbgare hatar sthlmare... :(

Kan du sjunga? njaa... men jag sjunger ändå vettu.

Spaghetti eller makaroner? spaghetti... men yash. jag hatar mat!

Land du vill besöka? VIVA EN FRANCE! grekland, holland, england, USA, japan, danmark, spanien, italien, indien.. etc etc etc.

kisses!
/Sabina


Kommentarer
Postat av: Daniel

Kul att läsa om dej!

Kul att vi alla e så olika!

2010-01-08 @ 13:27:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Kul att läsa mer om dej!

2010-01-08 @ 15:28:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0