with just a hint of champagne.

2010!!! welcome welcome babes!
var ju hos Ella igår och vi hade roligare än jag trodde att vi skulle ha faktiskt. tog en massa foton, mest på varandra. när jag sa till ella att vi kanske skulle spara på batterierna till fyrverkerierna så svarade hos bara "äh. det kan man ju hitta på google." hon är så smart hon, så vi tog en massa roliga pics.
men jag fick med ett fyrverkeri iallafall:




för det mesta såg vi ut såhär.


och såhär, haha.


Lukas & Rickard trixade ihop ett 2010 av granbarr. kreativa pojkar det där.


Jag var glad mest hela tiden jag.


päronens revir.


vi körde tha wannabe lisaplace pose. (här kan ni även se min outfit om ni vill, men skorna är ellas)


Ella & Freja. söta tjejer :)


Och så jag dårå. ursäkta alla egopics, men det var faktiskt enda gången på hela året som jag var ordentligt sminkad, haha. så det föll sig ganska naturligt.

sen slaggade jag hos ella, vi sjöng singstar och snackade nån timme innan vi somnade. så det var mitt nyår, hoppas att ni hade det lika kul som jag!

btw... i år börjar livet för fan!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0