i don't think so.

hello!

haft matteprov idag. gick rättså bra, skönt att ha det överstökat. lyssnar på taylor swift & feeling supercool. hjärtat fyllt med gymnasieångest. två veckor kvar att välja. jag ska nog bara söka till två skolor som dt ser ut nu. lite oroande kanske?

shitshitshit. varje dag inser jag hur mycket jag kommer sakna allt & alla. (och hur lite alla kommer sakna mig, reds. anm.) sad sad sad. ähvafan. det här kommer bli bra. längtar till skolbalen! fyfan vad kul! och så antar jag att nåt kommer vara på g på skolavslutningen också *blinkblink*.

men fyfan vad läskigt allt är. mitt skelett känns som gelé och jag vet inte alls var jag ska ta vägen. vad ska det bli av mig? snart har en tolftedel av 2010 gått. har iofs åstakommit en hel del tycker jag. plus att januari kanske inte är roligaste månaden haha. sommarlovet ska fan bli awesome!

nu vettefan. sitter väl hemma och kollar på film idag. men sen räcker det. imorn vill jag kolla in den nya vintagebutiken.
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0