så allmänt det kan bli.

Vem?
Vem sov hos dig senast? Anna :)
Vem tror du tänker på dig just nu? Tja... vet inte faktiskt.
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa?  Alla jag känner!
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Sofia.
Vem har du senast ringt?  Emma.
Vem kommer du aldrig att förlåta?  Det får jag hålla för mig själv.

Vad?

Vad får dig att bli rädd?  Folk som med flit försöker sätta andra personer i pinsamma situationer. Avskyr det.
Vad gjorde du i helgen?  Shoppade med Anna, fikade med Emma, hade gäster.
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Gråta.
Vad har du på dig just nu? Typ leggins och en tshirt.
Vad tänker du på just nu?  Att jag gör för många sånna här listor på bloggen...
Vad för mobiltelefon har du? Sony ericsson, nån walkman. (ointresserad)
Vad är det för färg på din vänstra strumpa? svart.

Är?
Är du snygg?  inte just nu kan jag ju avslöja.
Är du brunett?  mais oui! fast ganska rött är det också.
Är du orolig för något just nu?  gymnasievalet och skolan.
Är du lycklig? jaa, speciellt när jag tänker på sommaren!
Är det snyggt med rosa strumpor? nää... brukar ha det på idrotten ibland bara för att slippa ha dom annars. haha.
Är du kär? nope.
Är du mysig?  inte så värst.
Är det snyggt att vara riktigt smal?  inte så att man ser sjuk ut.
Är du ensam just nu?  beror på hur man menar. brorsan är i rummet intill om du tänker så?
Är det soligt ute? grått. bara bara grått.

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? ja.
Har du blivit sviken av en vän förut? ja.
Har du plattat håret någon gång? jadå. men mitt hår är omöjligt att få ordning på.
Har du något husdjur? en katt.
Har du gått ner i vikt förut? ja.
Har du hål i naveln? nää.
Har blåa ögon? nja. typ blå/gröna.
Har du varit i Asien? nej. inte än!

Vill?

Vill du ha breda höfter? har ganska breda höfter. tycker att det kan vara snyggt ibland, typ som Beyoncé. så jo, hellre breda än inga alls.
Vill du vara smalare? tja.. vet inte om jag orkar bry mig. men visst, på vissa ställen.
Vill du ha en hund? kanske. senare.
Vill du att det ska vara soligt nu? jaaa! everyday!
Vill du ha sex just nu? nja... asså jag klarar mig, just nu känner jag mig inte supersexig direkt.
Vill du vara singel?  beror på. ibland, ibland inte.
Vill du sova just nu?  aa tack!

Kan?
Kan du cykla fort? nope. eller jo, men jag vågar inte.
Kan du sminka snyggt? jo, ibland.
Kan du springa långt? nää inte så långt.
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? jadå!
Kan du bita dig i tån? aa faktiskt.
Kan du vara sparsam med pengar? haha.. nä typ inte.
Kan du vara utan sex tills du är gift?  jaadu. skulle inte tro det va.

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum?  spelar ingen jävla roll.
Hur vill du bo? lägenhet ftw!
Hur är ditt drömjobb? roligt och varierande! vill träffa människor. lönen spelar ingen större roll.
Hur mår du egentligen? ganska bra.
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? han ska vara rolig, ha självdistans, självkänsla, ödmjuk, social och trevlig. och utstrålning är viktigt!
Hur många solglasögon äger du? ett par bara.
Hur länge ska du vara vaken idag? måste lägga mig tidigt! typ tio.

Ska?
Ska du sova snart?  nej.
Ska du utomlands i år?  jaa, som det ser ut nu ja.
Ska du ha något svart på dig imorgon?  ja.
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej?  blåa känns ganska trist. skulle satsa på bruna.
va lång eller kort när man är kille? mellan.
Ska du duscha i morgon? ja.
Ska du köpa något i veckan? nää, tror jag inte.


/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0