why should I worry?

Here I am! lyssnar på Disney fortfarande, hehe. är lite nedstämd av x antal anledningar, men jag försöker att vara positiv, även om jag oftast inte lyckas. jaja.

är klar med musikuppsatsen iallafall! ska maila in den efter en genomläsning. hoppas den blir bra, jag brukar inte ha svårt för att tex analysera och reflektera kring dikter och bilder (fick MVG på båda förra terminen) så jag hoppas att musiken blev lyckad då också. herregud... fem veckor till sportlov, det här kommer gå så jävla fort. hela vårterminen flashar förbi. sen är det slut. slut på grundskolan. man kan knappt ens försöka att kalla sig själv för ett barn längre... hehe, kanske man inte har kunnat på några år, men iallafall. när man är 16 är det solklart. man är en ungdom, eller nåt. fyfan vad läskigt.

men jag är optimistisk, det är sant! typ... jag försöker iallafall.
jiho, i'm streetsmart! (klicka på disney länken så fattar ni, låt nummer 7) ;)
/Sabina


haha, förresten! lyssna på låt nummer 8 på spellistan också, A whole new world, från Aladdin... asså jag skrattar så jag inte kan andas, han sjunger så fruktansvärt dåligt!! han klarar ju förfan inte tonerna! varför anställde dom honom? hahaaaah jag dör! XD
...hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0