one wish only.

det enda jag vill nu är att ta på mig en söt klänning (vem försöker jag lura? jag använder ju aldrig klänning?) och sätta mig i gräset i en fin park med en massa vänner i solen, äta våran picnic och lyssna på belle and sebastian. är det för mycket begärt? just idag var det faktiskt lite vår ute. lite. minus snön. och om två veckor är det vårdagjämning!

igår sov jag och elin hos bella, vi såg prinsessa och the uninvited. prinsessa var grymt söt, se den! the uninvited var så otroligt jävla jag kissar på mig läskig! vi dog allihopa tror jag. vill du se en BRA skräckfilm, se den!

ikväll ska jag sitta hemma och halvkolla på melodifestivalen. plugga lite grann också (host). är förkyld, så det är skönt att vara hemma.

vi hörs, och glöm inte min sommarpepp lista! den behövs. (ni kan ju göra som bella och lägga till/dra ifrån låtar om ni vill).
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0